Sdílení zkušeností při zavádění digitálních technologií do výrobních firem

21 11 2019

13:00 - 17:30

Centrum INTEMAC, Kuřim

INTEMAC
Blanenská 1288/27
Kuřim

Přihlásit se →
  • Řešíte kontrolu kvality výroby a způsoby pro snížení zmetkovitosti?
  • Uvažujete o sběru dat z vašich strojů a nevíte jak s nimi potom efektivně pracovat?
  • Hledáte způsob jak implementovat systém bezpapírových pracovišť v zakázkovém obrábění?
  • Láká vás implementace moderního MES systému a nejste si jistí jak postupovat?
  • Je pro vás aktuální jak zajistit rychlou přepravu výrobků k zákazníkům?
  • Obáváte se, jak změny ve firmě přijmou vaši kolegové?

Přijďte si poslechnout, jak si s těmito a dalšími výzvami poradili ve výrobních firmách, které už některé prvky digitálních technologií implementovaly. Dozvíte se jak na to, na co si dát pozor, co nezapomenout nebo jak pro změnu získat podporu vašich zaměstnanců. Navíc se seznámíte s moderními technologiemi, které vás mohou inspirovat.

Bližší informace

Program semináře:

1. část – Zkušenosti přímo od jednatelů firem:

KOVO KOUDELKA s.r.o. – Jan Koudelka, majitel firmy + Miroslav Křeček, expert programu DIGIMAT

Majitel popíše, jak si ve firmě poradili s externí a interní nekvalitou, zpožděnými dodávkami nebo třeba nízkou mírou spokojenosti odběratelů. Všechny tyto situace měly negativní vliv na atmosféru ve firmě, extrémní vytíženost jednatele a neefektivní komunikaci. Dnes má firma implementované APS, MES a ERP systémy, hotovou přípravu na bezpapírové fungování, upínací katalog a katalog vad, přípravu na robotické pracoviště a řadu dalších opatření.

Firma KAREL KAŇÁK, s.r.o. – Vladislav Polášek, výkonný ředitel

Jak v zakázkové výrobě odbavit desítky objednávek denně ve stanoveném termínu a s přesným plánem? Poslechněte si příběh ředitele firmy, která se už před několika lety vydala cestou digitalizace firemních procesů. Dozvíte se, v čem byla cesta digitalizace obtížná, jak se podařilo tyto těžkosti překonat, ale také to, jaké benefity dnes firmě přináší.

2. část – Zkušenosti od dodavatelů digitálních technologií

ZAKÁZKOVÉ KOVOOBRÁBĚNÍ KYJOV – Radim Gryc, projektový manažer ve firmě B2A

Ukáže vám cestu k propojení firemního informačního systému se systémem sběru dat z výrobních strojů a od zaměstnanců a systémem bezpapírových pracovišť v přesném zakázkovém kovoobrábění. Dozvíte se nejen jak data efektivně sbírat, ale především jak z nich čerpat cenné informace, kontrolovat kvalitu výroby nebo třeba jak efektivně zaškolovat nové zaměstnance.

SERVIS CLIMAX a.s. – Jakub Skopec, spolumajitel firmy Wereldo

Jaké benefity může přinést digitalizace zdánlivě okrajové záležitosti, jako je externí logistika výrobků a materiálu? Poslechněte si příběh středně velké české firmy, která dokázala digitalizovat proces plánování distribuční logistiky. Získala díky tomu instantní kontrolu a přehled nad operativní logistikou, snížila přetížení dispečerů a získaná data používá pro optimalizaci celkových nákladů na přepravu materiálu a výrobků.

3. část – Jak pro změny hledat podporu uvnitř i vně firmy

KULTURA FIRMY OTEVŘENÁ PRO INOVACE – František Simetinger, SAP

Jak ve firmě nastavit a udržet firemní kulturu otevřenou pro inovace v době digitální transformace? František Simetinger pracuje ve společnosti SAP a specializuje se na oblast digitální transformace firem. Jeho příspěvek o kultuře ve firmě je založen na sumarizaci informací z mezinárodních studií.

DIGIMAT – Petr Minář, manažer programu DIGIMAT v centru INTEMAC

Potřebujete pomoci připravit postupnou proměnu vaší firmy? Program DIGIMAT s finanční podporou JMK vám nabídne pomocnou ruku. Poslechněte si případové studie firem, které programem úspěšně prošly.

 

Místo konání semináře:

Registrace na akci je otevřená do 18. 11. 2019 (kapacita je omezená).

Registrovat se můžet zde, popř. e-mailem na: recepce@intemac.cz nebo na tel.: +420 606 097 793

Účast na semináři je zdarma.

Sdílení zkušeností při zavádění digitálních technologií do výrobních firem

Mapa