Série webinářů: 5. Jak efektivně optimalizovat vaši logistiku

Webinář
19 11 2020

10:00

Online

Pořádá: INTEMAC

Registrujte se zdarma →

Na logistiku se v případě výrobní firmy můžeme dívat ze dvou hledisek, které jsou řízeny specifickými potřebami. Jedná se o interní a externí logistiku, přičemž každá je pro firmu velmi důležitá a každá může být usnadněna a optimalizována pomocí digitálních technologií.

Na našem v pořadí již pátém webináři se budeme věnovat jak logistice externí, tak i té interní. Představíme technologii RTLS, tedy vnitřní sledování v reálném čase. A nahlédneme také do blízké budoucnosti, kdy si ukážeme, jak by mohla vypadat přeprava materiálu.

Co se na webináři dozvíte

  • Proč společnost Karel Kaňák s.r.o. začala uvažovat o optimlizaci své externí logistiky?
  • Co v praxi společnosti přinesl TMS systém (transport management systém)?
  • Ukázka systému pro optimalizaci a zefektivnění externí logistiky
  • Co nám přinese sledování polohy materiálu, vozíků a lidí ve výrobě?
  • Vytváření heat map, optimalizace tras a materiálového toku pro efektivnější skladování
  • Proč díky digitalizaci můžeme snižovat náklady na naší logistiku?
  • Jak může v budoucnu vypadat logistika díky autonomním vozidlům?

Prezentující a jejich témata

  • Vladislav Polášek, výkonný ředitel, Karel Kaňák, s.r.o. 
    • zkušenosti s využitím TMS systému pro externí logistiku
    • pohled výkonného ředitele na využití systému TMS a jeho přínosy v praxi
  • Jakub Skopec, CEO, Wereldo.com, s.r.o. 
    • optimalizace externí logistiky - co vše lze digitalizovat
    • plánování tras, TMS systém, digitální dispečink
  • Jan Martof, obchodní manager pro ČR a SR, EPRIN spol. s.r.o.
    • technologie RTLS - vnitřní sledování v reálném čase
    • jak RTLS pomáhá zlepšit viditelnost nejen výrobních procesů 
    • případové studie 
  • Matúš KašubaProduct Manager, BringAuto 
    • autonomní vozidla pro logistiku a dopravu
    • optimalizace a robotizace last mile delivery procesů
    • případová studie: BorsodChem MCHZ, s.r.o. a pilotní projekt nasazení robotické platformy (delivery robota) pro sběr chemických vzorků

Program

Webinář se koná: 19.11. 2020

Celková délka webináře: max. 90 min

PRO KOHO JE WEBINÁŘ URČEN?

  • strojírenské a výrobní firmy, které mají zájem o implementaci nových řešení a získání nových konkurenčních výhod

  • výrobní firmy, které řeší optimalizaci výroby

  • strojírenské a výrobní firmy, které plánují digitalizaci výroby

  • management a majitele malých a středních podniků z JMK

Registrace otevřena 

Uzávěrka registrace: 19.11. - 8:00 

Účast na všech webinářích je zdarma. Po vaší registraci vám zašleme potřebné údaje k přihlášení k webináři. Vše bude probíhat přes webové rozhraní, není potřeba si tedy nic dopředu instalovat. 

Touto registrací potvrzujete, že jste obeznámeni a souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů. 

NÁSLEDUJÍCÍ WEBINÁŘE

#6  Zlepšování kontroly kvality díky digitálním nástrojům - 8.12.

 

Máte dotazy?

V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na adresu: zivotska@intemac.cz

Sledujte naše stránky a sociální sítě, kde budeme informovat a časech konání webinářů a jejich programu.

Budeme se těšit na slyšenou

Série webinářů: 5. Jak efektivně optimalizovat vaši logistiku

Chcete vědět víc? Kontaktujte nás:

Souhlasím se zpracováním osobních údajů