Série webinářů: 5. Jak efektivně optimalizovat vaši logistiku
Na logistiku se v případě výrobní firmy můžeme dívat ze dvou hledisek, které jsou řízeny specifickými potřebami. Jedná se o interní a externí logistiku, přičemž každá je pro firmu velmi důležitá a každá může být usnadněna a optimalizována pomocí digitálních technologií.
Na našem v pořadí již pátém webináři se budeme věnovat jak logistice externí, tak i té interní. Představíme technologii RTLS, tedy vnitřní sledování v reálném čase. A nahlédneme také do blízké budoucnosti, kdy si ukážeme, jak by mohla vypadat přeprava materiálu.
Co se na webináři dozvíte
- Proč společnost Karel Kaňák s.r.o. začala uvažovat o optimlizaci své externí logistiky?
- Co v praxi společnosti přinesl TMS systém (transport management systém)?
- Ukázka systému pro optimalizaci a zefektivnění externí logistiky
- Co nám přinese sledování polohy materiálu, vozíků a lidí ve výrobě?
- Vytváření heat map, optimalizace tras a materiálového toku pro efektivnější skladování
- Proč díky digitalizaci můžeme snižovat náklady na naší logistiku?
- Jak může v budoucnu vypadat logistika díky autonomním vozidlům?
Prezentující a jejich témata
- Vladislav Polášek, výkonný ředitel, Karel Kaňák, s.r.o.
- zkušenosti s využitím TMS systému pro externí logistiku
- pohled výkonného ředitele na využití systému TMS a jeho přínosy v praxi
- Jakub Skopec, CEO, Wereldo.com, s.r.o.
- optimalizace externí logistiky - co vše lze digitalizovat
- plánování tras, TMS systém, digitální dispečink
- Jan Martof, obchodní manager pro ČR a SR, EPRIN spol. s.r.o.
- technologie RTLS - vnitřní sledování v reálném čase
- jak RTLS pomáhá zlepšit viditelnost nejen výrobních procesů
- případové studie
- Matúš Kašuba, Product Manager, BringAuto
- autonomní vozidla pro logistiku a dopravu
- optimalizace a robotizace last mile delivery procesů
- případová studie: BorsodChem MCHZ, s.r.o. a pilotní projekt nasazení robotické platformy (delivery robota) pro sběr chemických vzorků
Program
Webinář se koná: 19.11. 2020
Celková délka webináře: max. 90 min
PRO KOHO JE WEBINÁŘ URČEN?
-
strojírenské a výrobní firmy, které mají zájem o implementaci nových řešení a získání nových konkurenčních výhod
-
výrobní firmy, které řeší optimalizaci výroby
-
strojírenské a výrobní firmy, které plánují digitalizaci výroby
-
management a majitele malých a středních podniků z JMK
Registrace otevřena
Uzávěrka registrace: 19.11. - 8:00
Účast na všech webinářích je zdarma. Po vaší registraci vám zašleme potřebné údaje k přihlášení k webináři. Vše bude probíhat přes webové rozhraní, není potřeba si tedy nic dopředu instalovat.
Touto registrací potvrzujete, že jste obeznámeni a souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.
NÁSLEDUJÍCÍ WEBINÁŘE
#6 Zlepšování kontroly kvality díky digitálním nástrojům - 8.12.
Máte dotazy?
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na adresu: zivotska@intemac.cz
Sledujte naše stránky a sociální sítě, kde budeme informovat a časech konání webinářů a jejich programu.
Budeme se těšit na slyšenou